четверг, 16 июня 2011 г.

План роботи МО вчителів іноземної мови

Відділ освіти Кам’янсько-Дніпровської районної державної адміністрації
Районний методичний кабінет

План роботи методичного об’єднання вчителів іноземної мови

(2010-2011 н. р.)

Рекомендації
які слід врахувати при плануванні роботи РМО та ШМО вчителів іноземної мови
у 2010/2011 навчальному році
1. Посилити інноваційний потенціал науково-методичної роботи з вчителями, а саме:
◦ керівникам РМО (ШМО) провести діагностику рівня професійної готовності вчителів іноземної мови до реалізації новітніх освітніх технологій і на основі результатів діагностики організувати науково-методичну роботу щодо оволодіння вчителями сучасними методами і технологіями роботи, взявши до уваги рекомендації та матеріали, надані на семінарі;
◦ під час проведення практичної частини засідань РМО організовувати активні та інтерактивні форми роботи (ділові та рольові ігри, дискусії, мозковий штурм), використовуючи отримані на семінарі матеріали та ін.;
◦ сприяти росту методичної та фахової підготовки вчителів іноземної мови шляхом впровадження прогресивного педагогічного досвіду через систему практико орієнтованих семінарів на рівні міста та району.
2. Продовжити цілеспрямовану системну роботу щодо впровадження компетентнісного підходу до організації навчального процесу з іноземної мови на основі диференційованого навчання.
3. Уникати формального підходу у здійсненні планування роботи РМО: проводити глибокий аналіз роботи за попередній рік, виокремлювати проблеми, визначати завдання та відповідну тематику.
4. Одним із пріоритетних завдань роботи РМО і ШМО залишається об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземної мови; зважаючи на це, керівникам РМО слід спрямувати діяльність керівників ШМО та вчителів на досконале знання програмових вимог та критеріїв оцінювання.
5. Керівникам РМО звернути увагу керівників ШМО на відповідальне ставлення вчителів до календарно-тематичного планування як основи якісного виконання програми:: раціональний розподіл годин на вивчення тем, формування соціокультурної та загальнонавчальної компетенції в кожній темі; відстеження результативності засвоєння навчального матеріалу учнями, а саме: фонетичні та орфографічні диктанти, тестові завдання з граматики, лексики, самостійні та творчі роботи з писемного мовлення, тощо.
6. На виконання Плану дій щодо поліпшення якості вивчення іноземних мов у дошкільних навчальних закладах та у початковій школі загальноосвітніх навчальних закладів на 2009-2012, затвердженого рішенням колегії МОН України від 26.03.09 р. №3/2-2 (інф. зб. наказів № 11-12 2009 рік), в планах роботи РМО передбачити вивчення питання виконання програми з іноземних мов для початкової школи у частині обов’язкової організації усіх видів мовленнєвої діяльності.
7. Керівникам РМО організувати створення в кожній школі банку тестових завдань, які б відповідали вимогам сьогодення і були складені у відповідності до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.
8. Згідно з Методичними рекомендаціями МОН України щодо викладання іноземних мов у 2010/2011 навчальному році іноземна мова буде вивчатися за декількома навчальними програмами, а саме:
Клас Назва програми
2-10 класи “Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 2-12 класи”, “Перун”, 2005 р.;
1-10 класи “Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови 1-12 клас”, “Ж-л іноземні мови в навчальних закладах”, “Педагогічна преса”, 2005р.
10 класи “Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. Програми для профільного навчання. 10-11 класи.”. Академічний рівень. Профільний рівень. Сайт www.mon.gov.ua

5-10 класи
(ІІ мова) “Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-12 класи.”, “Перун”,2005р.;
10 клас
(ІІ мова) “Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземна мова як друга іноземна.”. Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень. Сайт www.mon.gov.ua

11 класи “Програми для середніх загальноосвітніх шкіл. Іноземні мови 10-11 класи”, “Ж-л іноземні мови в навчальних закладах”, “Педагогічна преса” 2006р.;
11 класи “Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови, Іноземні мови. 10-11 класи”, “Ж-л іноземні мови в навчальних закладах”, “Педагогічна преса”, 2006р.;
10-11 класи “Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. Програми для профільного навчання. 10-11 класи.”, “Навчальна книга”, 2004р.;
10 клас Дозволено користуватися програмою курсу за вибором «Література Великої Британії та Сполучених Штатів Америки», “Ж-л іноземні мови в навчальних закладах”, “Педагогічна преса” 2009р.;


Керівникам загальноосвітніх закладів слід посилити контроль за станом викладання та рівнем навчальних досягнень учнів з іноземної мови. Адже завдання вчителя полягає в тому, щоб створити умови для практичного оволодіння мовою кожним учнем, активізувати пізнавальну діяльність у процесі вивчення іноземної мови обрати такі методи навчання, які б дозволили дітям проявити активність, творчі здібності.
Учителям англійської та німецької мови слід формувати в учнів граматичні вміння та навички, сприяти вмінню грамотно висловлювати на письмі свої враження, думки про людей, явища, факти; удосконалювати здатність учнів передавати зміст почутого, прочитаного, правильно оформлюючи матеріал у граматичному відношенні; досягти високого рівня володіння писемним мовленням із допомогою виконання комунікативних вправ. Першочерговим завданням сучасного вчителя є застосування ефективних навчальних технологій, що сприяють розвитку творчості школярів.


Проблема, над якою працює методичне об’єднання:
формування особистості, здатної до навчання, самовдосконалення, шляхом використання традиційних та інноваційних технологій.
Шляхи вирішення проблеми:
-розвивати комунікативні вміння та навички;
-використання інтерактивних технологій;
-упровадження проектної технології;
-формування і розвиток навичок говоріння і використання ігрових моментів
на уроках іноземної мови.

Комментариев нет:

Отправить комментарий